Zveriť svoj projekt do cudzích rúk je veľmi odvážny počin. Netreba ale váhať a pre svoj biznis urobiť maximum! Prvým najdôležitejším krokom je rozpoznať svoje slabé stránky a z podnikania ich natrvalo odstrániť. Zisťujete, že sa v odbore musíte neustále vzdelávať? To rovnako my všetci.

i89u4yjzdan77wg

Viete, že popularita online priestoru je natoľko vážna, že priemerne strávime 5 – 7 hodín na internete? Dosť na to, aby ste pri podnikaní čerpali z toho nespočetné výhody!

Ako firma by ste mali disponovať už uceleným prehľadom o online svete, resp. si tieto vedomosti rozširovať na kurzoch a školeniach. Odborný workshop v tejto oblasti nie je len vyhľadávačom pre kurzy a lektorov pre firmy, ale prostriedkom, ako ladiť s tým, čo ľudia vyhľadávajú a vy ponúkate.

Prvky digitálneho marketingu sú rozmanité, no workshop vám má pomôcť rozlišovať ich, správne kombinovať, prispôsobovať biznis plánom a požiadavkám klientov. Ak si vo finále kurzu odnášate návod, ako navrhnúť marketingový mix pre cieľovku a dosiahnuť vytýčené ciele, tak ste svoje vzdelávanie poriadne prehĺbili.

3axy7wtimkjw1uv

Počúvanie a vylepšovanie na viacerých marketingových kanáloch

Takto stručne by sme mohli definovať kurz digitálneho marketingu. Pozor! Pri vzdelávaní sa nezameriavajte len na jeho jediný alebo na zopár prostriedkov. V praxi zistíte, že výlučne sociálne siete nezachránia váš predaj (alebo ponuku služieb) a platením len za reklamy nevybudujete silnú a trvácnu značku.

Pracujeme postupne na viacerých platformách – od pay per click (PPC) reklamy cez alternatívne reklamné systémy až po SEO, optimalizáciu cez vyhľadávače. Jej cieľom je podporovať dlhodobú organickú návštevnosť pomocou dobrého auditu a aj obsahového marketingu. Prezentovanie značky a udržiavanie vzťahov so zákazníkmi pokračuje cez spomínané sociálne siete. Avšak všetky vaše aktivity treba podporiť, dokázať dátami cez správne zvolenú webovú analýzu.

V tejto oblasti nikdy nestagnujeme! Dôležitá je neustála dynamickosť, pretože tak ako sa menia čísla, menia sa požiadavky na trhu a správanie zákazníkov!